Kauno lopšelis-darželis „Pasaka“

Kviečiame susipažinti su Kauno lopšeliu-darželiu „Pasaka“     

Kas yra lopšelis-darželis „Pasaka“?

Lopšelis-darželis „Pasaka“

yra mokymo įstaiga.

Lopšelyje-darželyje mokosi vaikai.

Toliau šiame tekste

lopšelį-darželį „Pasaka“

vadinsime darželiu.

 

Darželiui svarbu, kad:

  • vaikai darželyje jaustųsi gerai,
  • vaikai gerai pasiruoštų mokyklai.

 

Darželyje visi kalba lietuvių kalba.

Tai reiškia, kad,

jeigu vaikas nori lankyti darželį,

jis turi mokėti kalbėti lietuviškai.

 

Darželyje gali mokytis vaikai

nuo 1 metų iki 7 metų.

Darželyje yra skirtingos grupės.

Grupėse mokosi skirtingo amžiaus vaikai.

Grupės yra tokios:

  • lopšelio grupės,

Lopšelio grupėse mokosi

patys mažiausi vaikai.
 

  • ikimokyklinio ugdymo grupės,

Ikimokyklinio ugdymo grupėse mokosi vyresni vaikai.

  • priešmokyklinio ugdymo grupės.


Priešmokyklinio ugdymo grupėse

mokosi vyriausi vaikai.


Priešmokyklinio ugdymo grupėse

vaikai ruošiasi lankyti mokyklą.

Kokie darbuotojai dirba darželyje?

Darželyje dirba:

  • mokytojai,
  • virėjos,
  • kiemsargiai,
  • valytojai,
  • specialistai.

Specialistai padeda vaikams, kurie turi sunkumų.

Darželyje dirba šie specialistai:

  • logopedas,

Logopedas gali padėti,

jeigu vaikui sunku kalbėti ar bendrauti.

  • psichologas,

Psichologas gali padėti,

jeigu vaikui yra liūdna.

  • specialusis pedagogas

Specialusis pedagogas gali padėti,

jeigu vaikui blogai sekasi mokytis.
 

Darželio direktorė yra Gendrutė Lazdinienė.

 

Darželio adresas

Darželio adresas

yra V. Krėvės prospektas 87A, Kaunas

 

Darbo laikas

Darželio direktorė ir pavaduotojos dirba:

  • pirmadienį nuo 8 valandos

iki 16 valandos 30 minučių.

  • antradienį nuo 8 valandos

iki 16 valandos 30 minučių.

  • trečiadienį nuo 8 valandos

iki 16 valandos 30 minučių.

  • ketvirtadienį nuo 8 valandos

iki 16 valandos 30 minučių.

  • penktadienį nuo 8 valandos

iki 16 valandos 30 minučių.

Vaikai mokosi darželyje:

  • pirmadienį nuo 7 valandos

iki 17 valandos 30 minučių.

  • antradienį nuo 7 valandos

iki 17 valandos 30 minučių.

  • trečiadienį nuo 7 valandos

iki 17 valandos 30 minučių.

  • ketvirtadienį nuo 7 valandos

iki 17 valandos 30 minučių.

  • penktadienį nuo 7 valandos

iki 17 valandos 30 minučių.

Darželyje yra prailginta grupė.

Prailgintoje grupėje vaikai mokosi ilgiau.

Prailgintoje grupėje vaikai gali būti

nuo 7 valandos iki 19 valandos.

Prailgintoje grupėje vaikai gali:

  • mokytis,
  • bendrauti,
  • linksmai leisti laiką,

Pavyzdžiui, gali piešti arba žaisti.

Jeigu norite,

kad Jūsų vaikas lankytų darželį,

turite užsiregistruoti.

Informaciją apie registraciją

galite rasti internete:

https://idarzeli.kaunas.lt/

Paspauskite mėlyną tekstą

ir Jums atsidarys internetinis puslapis.

 

Darželyje vaikai gali lankyti įvairius būrelius.

Būreliai kiekvienais metais keičiasi.

Jeigu norite sužinoti,

kokie būreliai yra darželyje,

galite susisiekti su darželiu.

 

 

Kaip susisiekti su darželiu?

Galite paskambinti telefonu +370 37 31 41 07

 

 

 

 

Galite parašyti elektroninį laišką darzelis@pasakakaunas.lt

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė:

Všį Informacijos kaupimo ir sklaidos centro darbuotoja Skirmantė Sakalauskaitė

Tekstą vertino: 

Socialinių dirbtuvių „Vilniaus Viltis“ lankytojai Olga Podzemelnaja ir Lukas Večerskas

Iliustracijų šaltinis:

Piktogramų autorius: Sergio Palao. ARASAAC (http://www.arasaac.org). Licencija: CC (BY-NC-SA). Savininkas: Aragono vyriausybė (Ispanija)


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Priėmimas į lopšelį-darželį
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokytojams