Pasiekimų vertinimas
Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų vertinimas atliekamas 2 kartus per metus – mokslo metų pradžioje ir pabaigoje, vadovaujantis
| Kauno lopšelio-darželio „Pasaka“ ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo vaikų pasiekimų vertinimo aprašas 2020 m. | 
Pasiekimų aprašą sudaro 18 vaiko ugdymo(si) pasiekimų sričių:
- kasdienio gyvenimo įgūdžiai;
 - fizinis aktyvumas;
 - emocijų suvokimas ir raiška;
 - savivoka ir savigarba,
 - savireguliacija ir savikontrolė;
 - santykiai su suaugusiaisiais;
 - santykiai su bendraamžiais;
 - sakytinė kalba;
 - rašytinė kalba;
 - aplinkos pažinimas;
 - skaičiavimas ir matavimas;
 - meninė raiška;
 - estetinis suvokimas;
 - iniciatyvumas ir atkaklumas;
 - tyrinėjimas;
 - problemų sprendimas;
 - kūrybiškumas;
 - mokėjimas mokytis.
 
Kiekvieno vaiko pasiekimai fiksuojami tam tikrais būdais ir panaudojami tolimesnio ugdymo proceso tobulinimui. Vertinimu pirmiausia siekiame įžvelgti tai, ką vaikas jau geba padaryti.
Kaip pažinti vaiko gebėjimus:
- stebint vaiko elgesį žaidimų, įvairios veiklos, kasdienių situacijų metu;
 - diskutuojant, organizuojant pokalbius su vaiku, tėvais ar kitais ugdytojais;
 - analizuojant įvairią vertinimo informaciją (pavyzdžiui, užrašus, komentarus, dienoraščio įrašus, vertinimo aprašus ir aplankus, nuotraukas, vaizdajuostes ir kt.)
 
| Kauno lopšelio-darželio „Pasaka“ stebėjimo metodo sistemos individualių poreikių atpažinimui tvarkos aprašas 2019 m. | 
Pakeistas Vaiko brandumo mokytis pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas įvertinimo tvarkos aprašas.
Nauja redakcija nuo 2016-09-01
