Pasiekimų vertinimas
Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų vertinimas atliekamas 2 kartus per metus – mokslo metų pradžioje ir pabaigoje, vadovaujantis
Kauno lopšelio-darželio „Pasaka“ ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo vaikų pasiekimų vertinimo aprašas 2020 m. |
Pasiekimų aprašą sudaro 18 vaiko ugdymo(si) pasiekimų sričių:
- kasdienio gyvenimo įgūdžiai;
- fizinis aktyvumas;
- emocijų suvokimas ir raiška;
- savivoka ir savigarba,
- savireguliacija ir savikontrolė;
- santykiai su suaugusiaisiais;
- santykiai su bendraamžiais;
- sakytinė kalba;
- rašytinė kalba;
- aplinkos pažinimas;
- skaičiavimas ir matavimas;
- meninė raiška;
- estetinis suvokimas;
- iniciatyvumas ir atkaklumas;
- tyrinėjimas;
- problemų sprendimas;
- kūrybiškumas;
- mokėjimas mokytis.
Kiekvieno vaiko pasiekimai fiksuojami tam tikrais būdais ir panaudojami tolimesnio ugdymo proceso tobulinimui. Vertinimu pirmiausia siekiame įžvelgti tai, ką vaikas jau geba padaryti.
Kaip pažinti vaiko gebėjimus:
- stebint vaiko elgesį žaidimų, įvairios veiklos, kasdienių situacijų metu;
- diskutuojant, organizuojant pokalbius su vaiku, tėvais ar kitais ugdytojais;
- analizuojant įvairią vertinimo informaciją (pavyzdžiui, užrašus, komentarus, dienoraščio įrašus, vertinimo aprašus ir aplankus, nuotraukas, vaizdajuostes ir kt.)
Kauno lopšelio-darželio „Pasaka“ stebėjimo metodo sistemos individualių poreikių atpažinimui tvarkos aprašas 2019 m. |
Pakeistas Vaiko brandumo mokytis pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas įvertinimo tvarkos aprašas.
Nauja redakcija nuo 2016-09-01