Kviečiame susipažinti su Kauno lopšeliu-darželiu „Pasaka“
Kas yra lopšelis-darželis „Pasaka“?
Lopšelis-darželis „Pasaka“
yra mokymo įstaiga.
Lopšelyje-darželyje mokosi vaikai.
Toliau šiame tekste
lopšelį-darželį „Pasaka“
vadinsime darželiu.
Darželiui svarbu, kad:
- vaikai darželyje jaustųsi gerai,
- vaikai gerai pasiruoštų mokyklai.
Darželyje visi kalba lietuvių kalba.
Tai reiškia, kad,
jeigu vaikas nori lankyti darželį,
jis turi mokėti kalbėti lietuviškai.
Darželyje gali mokytis vaikai
nuo 1 metų iki 7 metų.
Darželyje yra skirtingos grupės.
Grupėse mokosi skirtingo amžiaus vaikai.
Grupės yra tokios:
- lopšelio grupės,
Lopšelio grupėse mokosi
patys mažiausi vaikai.
- ikimokyklinio ugdymo grupės,
Ikimokyklinio ugdymo grupėse mokosi vyresni vaikai.
- priešmokyklinio ugdymo grupės.
Priešmokyklinio ugdymo grupėse
mokosi vyriausi vaikai.
Priešmokyklinio ugdymo grupėse
vaikai ruošiasi lankyti mokyklą.
Kokie darbuotojai dirba darželyje?
Darželyje dirba:
- mokytojai,
- virėjos,
- kiemsargiai,
- valytojai,
- specialistai.
Specialistai padeda vaikams, kurie turi sunkumų.
Darželyje dirba šie specialistai:
- logopedas,
Logopedas gali padėti,
jeigu vaikui sunku kalbėti ar bendrauti.
- psichologas,
Psichologas gali padėti,
jeigu vaikui yra liūdna.
- specialusis pedagogas
Specialusis pedagogas gali padėti,
jeigu vaikui blogai sekasi mokytis.
Darželio direktorė yra Gendrutė Lazdinienė.
Darželio adresas
Darželio adresas
yra V. Krėvės prospektas 87A, Kaunas
Darbo laikas
Darželio direktorė ir pavaduotojos dirba:
- pirmadienį nuo 8 valandos
iki 16 valandos 30 minučių.
- antradienį nuo 8 valandos
iki 16 valandos 30 minučių.
- trečiadienį nuo 8 valandos
iki 16 valandos 30 minučių.
- ketvirtadienį nuo 8 valandos
iki 16 valandos 30 minučių.
- penktadienį nuo 8 valandos
iki 16 valandos 30 minučių.
Vaikai mokosi darželyje:
- pirmadienį nuo 7 valandos
iki 17 valandos 30 minučių.
- antradienį nuo 7 valandos
iki 17 valandos 30 minučių.
- trečiadienį nuo 7 valandos
iki 17 valandos 30 minučių.
- ketvirtadienį nuo 7 valandos
iki 17 valandos 30 minučių.
- penktadienį nuo 7 valandos
iki 17 valandos 30 minučių.
Darželyje yra prailginta grupė.
Prailgintoje grupėje vaikai mokosi ilgiau.
Prailgintoje grupėje vaikai gali būti
nuo 7 valandos iki 19 valandos.
Prailgintoje grupėje vaikai gali:
- mokytis,
- bendrauti,
- linksmai leisti laiką,
Pavyzdžiui, gali piešti arba žaisti.
Jeigu norite,
kad Jūsų vaikas lankytų darželį,
turite užsiregistruoti.
Informaciją apie registraciją
galite rasti internete:
Paspauskite mėlyną tekstą
ir Jums atsidarys internetinis puslapis.
Darželyje vaikai gali lankyti įvairius būrelius.
Būreliai kiekvienais metais keičiasi.
Jeigu norite sužinoti,
kokie būreliai yra darželyje,
galite susisiekti su darželiu.
Kaip susisiekti su darželiu?
Galite paskambinti telefonu +370 37 31 41 07
Galite parašyti elektroninį laišką darzelis@pasakakaunas.lt
Tekstą lengvai suprantama kalba parengė:
Všį Informacijos kaupimo ir sklaidos centro darbuotoja Skirmantė Sakalauskaitė
Tekstą vertino:
Socialinių dirbtuvių „Vilniaus Viltis“ lankytojai Olga Podzemelnaja ir Lukas Večerskas
Iliustracijų šaltinis:
Piktogramų autorius: Sergio Palao. ARASAAC (http://www.arasaac.org). Licencija: CC (BY-NC-SA). Savininkas: Aragono vyriausybė (Ispanija)
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
